menusearch
psvcw.ir

جانباز شیمیایی هقتاد درصد ابوالفضل گونه فراهانی به جمع شهدا پیوست

جستجو
۱۳۹۷/۶/۱۶ جمعه
(0)
(0)
جانباز شیمیایی هقتاد درصد ابوالفضل گونه فراهانی به جمع شهدا پیوست
جانباز شیمیایی هقتاد درصد ابوالفضل گونه فراهانی به جمع شهدا پیوست

ابوالفضل گونه فراهانی

از موسسین وعضو هیات مدیره جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی امروز سه شنبه 13/6/97پس از گذشت سالها رنج ومشکلات جانباز شیمیایی در بیمارستان به شهدا پیوست.

    اوبه عنوان یک جانباز 70% شیمیایی جنگ تحمیلی درصداقت، خدامحوری، ولایت مداری، انجام عبادات اسلامی، عمل به قران، پایبند بودن به اخلاق اسلامی، خدمت رسانی به مردم ودر مهر ورزی اسطوره بود. اوشخصی بود که انگار همین الان از میدان های نبرد آمده وبا گذشته هایش تفاوتی ندارد و از خود گذشته تمام عیار، کسی که خانواده اش هم تا این اواخر اورا به خوبی نمی‌شناختند. او با اینکه خودش از گرفتاری شدید مشکلات تنفسی پوست چشم گوارش ناشی ار آسیب شیمیایی رنج می‌برد وترکش های یادگار دوران دفاع مقدس هنوز به نخاع او آسیب زده بود ولی راه اندازی کار رزمندگان وگره گشایی کار مردم را به جد دنبال می‌کرد. من وخیلی دوستان دیگر از نزدیک فعالیت های او را دیده ایم.

   او در سال95 در کرکوک به جنگ داعش رفت وترکش خورد .سپس در مراسم راهپیمایی اربعین در مسیر نجف تا کربلا از طرف نیروی انتظامی غرفه امنیتی ایجاد کرد ودر تمام زمان راهپیمیایی به خدمات پرداخت. در آتش سوزی ساختمان پلاسکو چهار راه استامبول خودش را رساند وبه امداد مشغول شد ودر همانجا دود ناشی از اتش سوزی او را به تخت بیمارستان انداخت .و پس از آن حدود بیش از یک سال در گیر بیمارستان بود .در این مدت سه بار به کما رفت ودر مدت طولانی در کما بود. تا اینکه بازگشت او در سال 96 غیر منتظره انجام شد. جالب اینجا بود که من وچند نفر دیگر از دوستان شیمیایی همزمان در بیمارستان خاتم الانبیا ما هم بستری شده بودیم. مادر بخش 8 بودیم وایشان در بخش مراقبت های ویزه بودند.. وما ودوستان به او سر می‌زدیم

    او قرار بود در سال گذشته به نمایندگی از جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی وجانبازان شیمیایی کشور مبه سازمان منع گسترش یلاح های شیمیایی در هلند سفر کند ومظلومیت ایت قشر را به جهانیان نشان دهد که یک هفته قبل از پرواز پزشکان اجازه سفر به او ندادند .او یک سند زنده قربانی تهاجم شیمیایی ورنجهایی این قشر ونمادصلح ،دوستی، صفای باطنی وانسانیت این قشر ایثارگر بلازده بود.

    شهید فراهانی پس از نزدیک 9 ماه از به هوش آمدن اول او می‌گذرد واو در این مدت رنج های زیادی کشید وچند بار دومرتبه ازشدت تنگی نفس وضعیف شدن به کما رفت و ما به همراه دوستان شیمیایی در جمعیت مصدومین شیمیایی چندین بار به دیدار اورفتیم واو همچنان با ایمان، صبور ومهربان از ما پذیرایی کرد اودر اخرین دیدار عمومی در رمضان امسال به جمع خانواده های شیمیایی در ضیافت عشق جمعیت مصدومین شیمیایی در سرچشمه باویلچر روی سن امد ودرس ایستادگی داد .در این مراسم او با اعطای دسته گل از همسرش تقدیر کرد.

   او در روز سه شنبه 132/6/97دیگر طاقت نیاورد وزیر یک دوره دیگر در کما جان به جان افرین تسلیم کرد وبه ملکوت اعلی پیوست ودر خیل شهیدان دفاع مقدس قرار گرفت .جمعیت جمایت از مصدومین شیمیایی این ضایعه بزرگ فقدان این مردان بزرگ را به رهبر عظیم الشان ،رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان شیمیایی خانوادگی بزرگوارش ودوستاران رهروان خمینی کبیر تسلیت عرض نموده، شهادت ورسیدن به فیض اکمل الهی اورادر مقام شهود ،شاهد وقرب الهی را تبریک عرض می‌نماید وصبر جزیل را برای خانواده وهمه دوستارانش از خداوند منان خواستار است.

سید کمال لوح موسوی

دبیر کل جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر