menusearch
psvcw.ir

اخبار

جستجو
 آمار جانبازان شیمیایی کشور اعلام شد آمار جانبازان شیمیایی کشور اعلام شد
آمار جانبازان شیمیایی کشور اعلام شد
چهارشنبه نوزدهم مرداد ۰۱
قانون شناسایی و حمایت از مصدومان شیمیایی قانون شناسایی و حمایت از مصدومان شیمیایی مدیرعامل محترم روزنامه رسمی کشور با توجه به انقضای مهلت مقرر در ماده «1» قانون مدنی و در اجرای مفاد تبصره ماده «1» قانون مذکور، یک نسخه تصویر «قانون شناسایی و حمایت از مصدومان شیمیایی» برای درج در روزنامه رسمی ارسال می‌گردد. چهارشنبه نوزدهم مرداد ۰۱ اعلام شهادت جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان بعد از فوت اعلام شهادت جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان بعد از فوت به موجب ماده 3 آیین‌نامه تعیین مصادیق عملی شهید و خانواده‌های شاهد جانبازان بالای 70درصد پس از فوت در حکم شهید شناخته می‌شوند چهارشنبه نوزدهم مرداد ۰۱ امام سجاد علیه السلام یادگار عاشورا امام سجاد علیه السلام یادگار عاشورا امام سجاد(ع) در محرّم سال 61 هـ.ق در جریان قیام و شهادت امام حسین (علیه السلام ) در کربلا حضور داشت.

پس از فاجعه کربلا که امامت به آن حضرت رسید، همراه دیگر اسیران اردوگاه حسینی به کوفه و شام برده شد و در این سفر سرپرست و تکیه گاه اسیران در کوران مصیبت ها و گرفتاری ها بود. ایشان در این سفر با سخنرانی های روشنگرانه خود، حکومت یزید را رسوا ساخت و پس از بازگشت از شام در مدینه اقامت گزید.
چهارشنبه نوزدهم مرداد ۰۱
 دیدار دبیر جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر دیدار دبیر جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر دبیرکل جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی دکتر سید کمال لوج موسوی با پوشیدن لباس هلال‌احمر به عضویت داوطلب این جمعیت درآمد. دوشنبه دهم مرداد ۰۱